ALLMÄN INFORMATION
På Humanify är vi engagerade i att erbjuda utbildningstjänster av högsta kvalitet, och vi strävar efter att göra våra kunder nöjda med sina köp. Om du av någon anledning inte är helt nöjd med din distansutbildning eller digitala föreläsning, erbjuder vi en flexibel återbetalningspolicy och en tydlig returpolicy som skyddar dina rättigheter som konsument
.ÅNGERRÄTT OCH ÅTERBETALNING
I enlighet med lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (SFS 2005:59) har du som konsument rätt att utnyttja din ångerrätt inom 14 dagar från köpet. För att göra detta behöver du:
Om tjänsten (t.ex. utbildningen eller föreläsningen) inte har påbörjats, exempelvis genom att du loggat in på plattformen eller använt materialet, kommer vi att återbetala hela köpesumman inom 14 dagar från det att vi mottagit ditt meddelande.
FÖRLORAD ÅNGERRÄTT VID PÅBÖRJAD TJÄNST
Om du har loggat in och påbörjat användningen av vår tjänst anses ångerrätten vara förverkad enligt 2 kap. 11 § distansavtalslagen. Detta innebär att ingen återbetalning kommer att göras. Vi rekommenderar därför att du noggrant överväger ditt köp innan du påbörjar utbildningen.
UNDANTAG FRÅN ÅNGERRÄTTEN
Vissa av våra tjänster omfattas inte av ångerrätten, särskilt:
PROCESS FÖR ÅTERBETALNING
Om du uppfyller villkoren för återbetalning kommer vi att behandla din begäran inom 14 dagar. Återbetalningen sker via samma betalningsmetod som användes vid köpet, om inget annat har överenskommits.
KONTAKTINFORMATION
Har du frågor om vår återbetalningspolicy, returpolicy eller din ångerrätt? Kontakta oss gärna:
ÄNDRINGAR AV POLICYN
Humanify förbehåller sig rätten att ändra denna policy när som helst. Eventuella ändringar publiceras på vår webbplats och gäller för framtida köp. Vi rekommenderar att du regelbundet granskar policyn för att hålla dig uppdaterad.